Vsekakor ni vseeno, na kakšnem stolu sedite med delom. V poštev pridejo različne malenkosti, ki pri vsakdanji uporabi na dolgi rok lahko pomenijo velike razlike. Pri tistih, ki delajo po osem ur na dan v sedečem položaju, je kakovosten stol ključnega pomena, ne le za udobje, temveč tudi za delovno učinkovitost. Na to morajo misliti tudi vodilni v podjetju oziroma tisti, ki so odgovorni za nabavo opreme. Naj bodo stoli pisarniški, direktorski, konferenčni ali drugi, morajo biti vedno pripravljeni na svojo nalogo. Pred nakupom oziroma izbiro je treba torej premisliti, čemu bodo stoli služili. Konferenčni stoli, ki bodo v uporabi le občasno, se zelo razlikujejo od pisarniških stolov, ki se neprestano uporabljajo.
V sodobni pisarni so najbolj uporabni stoli pisarniški, ki so namenjeni redni uporabi pri vsakdanjem delu. Jasno je torej, da morajo biti takšni stoli zelo udobni, nujno tudi ergonomsko oblikovani, da na dolgi rok ne povzročajo celo zdravstvenih težav. Obenem morajo biti oblikovani tako, da ne ovirajo dela, temveč omogočajo kar največjo učinkovitost. Pogosto so na mobilnem podnožju in vrtljivi, kar je večinoma prednost. Da bo dober stol pisarniški vlogi zadostil, mora biti tudi kar se da prilagodljiv.
Prav tako pogosto se v pisarnah pojavljajo konferenčni stoli, ki morajo biti prav tako kos svoji nalogi, čeprav se ne uporabljajo neprestano. Takšni stoli so običajno bolj preprosti, a morajo vseeno zagotavljati dovolj udobja, da ne motijo delovnega ritma. Konferenčni stoli morajo biti za nameček tudi dovolj ugodni, da ne pomenijo pretiranega stroška. To pa je precej odvisno od potreb podjetja