Sodobna tehnologija se je uspela ukoreniniti tudi na področju inštrukcij, kar je verjetno pozitivna novost tako za šolarje kot za inštruktorje. Inštrukcije online dopuščajo veliko svobode, hkrati pa omogočajo dovolj učinkovito inštruiranje na daljavo, zato so v nekaterih primerih zelo priljubljene. Res pa je, da v nekaterih primerih sploh ne pridejo v poštev.
Nekateri strokovni predmeti zahtevajo veliko konkretnega dela in lahko dobro izkoristijo osebni stik med inštruktorjem in učencem. To so predvsem tisti predmeti, ki kombinirajo teorijo in konkretno prakso, na primer statika. Inštrukcije za te predmete so bolj učinkovite pri delu ena na ena, kjer je inštruktor tudi dejansko prisoten. Seveda inštrukcije online do neke mere že omogočajo zelo učinkovito interakcijo med inštruktorjem in učencem, a veliko je odvisno od računalniških spretnosti udeleženih posameznikov in tudi od narave učne snovi – jasno je, da mora imeti statika inštrukcije, ki vključujejo veliko konkretnega dela, medtem ko bi lahko inštrukcije za nekatere bolj teoretične predmete zlahka potekale izključno preko spleta.
Inštrukcije online so posebej priročne v okoliščinah, ki ne dopuščajo enostavnega osebnega stika. Koristili jih bodo na primer tisti šolarji, ki v bližini svojega doma ne morejo najti ustreznega inštruktorja. V nekaterih primerih so takšne inštrukcije tudi cenejše, kar je morda za koga dober razlog za izbiro te možnosti, čeprav pri inštrukcijah seveda ni pametno varčevati. V prihodnje pa bodo inštrukcije preko interneta gotovo še bolj privlačna možnost – nenazadnje lahko že zdaj tudi predmeti, kot je statika, inštrukcije izkoristijo za učinkovito učenje, če se inštruktor na spletu dobro znajde.